Free Lines Arrow
                         Sang Pendosa
                                           Leri Zurovtska

Hitam, hitam, dan sangat hitam
Gelap, gelap dan tiada sinaran
Aku telah merasakannya
Aku merasakannya
Aku akan merasakannya
Aku mungkin akan selalau merasakannya

Ingin aku berhenti rasanya
Menjadi seonggok daging berupa makhluk yang bernaa manusia ini

Suci, putih, dan bersih
Murni dan nyaris tampa dosa
Omong kosong denga fitnah itu
Manusia tertakdir sebagai pendosa
Binatang berakal itu terwaris hati iblis yang tersesat di neraka

Panas, merah, dan membara
Membakar apapun yang berkeliaran di sekitarnya
Busuk, dengki,dan bangsat
Akan selalu menghunus pdang tajamnya untuk mencabik hati para pendosa lain

Akulah manusia itu
Kamulah manusia itu
Merekalah manusia itu

Hati kita semualah yang hitam itu
Kita semualah yang dituduhkan terlahir suci itu
Kita semualah yang busuk, dengki, dan bangsat itu
Kita semualah iblis itu
dan kita semualah para pendosa itu

Post a Comment

Statistic

Traffic

free counters

Tukar Link

Google PageRank Checker